نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند
·         در تاریخ ۶ مهر, ۱۳۹۴
احتمالا بارها و بارها شنیده اید که ثبات و پایداری کلید موفقیت است. این نکته در مورد بازاریابی پیامکی و در مقیاس بزرگتر، در مورد همۀ روش های تبلیغاتی دیجیتال صدق می کند. روش های مدرن بازاریابی به صاحب کاران امکان دسترسی به اطلاعات و مشخصات اختصاصی مشتریان را می دهد. اگر تجار و صاحبان صنایع به حریم خصوصی افراد تجاوز کنند و نتوانند محتوای مفید و ارزشمندی را برای مشتریان خود فراهم کنند، مطمئنا کمپین تبلیغاتی آنها با شکست مواجه خواهد شد.
خب، با این اوصاف، چقدر مطمئن هستید که بازاریابی پیامکی شما از ثبات و پایداری پیروی می کند؟
به قول خود دربارۀ تعداد پیامک های ارسالیتان در ماه عمل کنید
هیچ وقت قولی را که دربارۀ تعداد پیامک های ارسالی خود داده اید را زیر پا نگذارید. اگر به مشتریان خود گفته اید که در ماه ۴ پیامک تبلیغاتی برایشان ارسال می کنید، سعی نکنید که این قانون را عوض کنید. اگر به وعده خود عمل نکنید، اعضای خبرنامه پیامکی شما به سرعت عضویت خود را لغو می کنند. به علاوه، تکرار این عمل، در تجارت و فروش شما تاثرات منفی خواهد داشت. بنابراین توصیه می کنیم که همیشه تعداد پیامک هایی به مشتریان خود قول داده اید را رعایت کنید.
پیشنهادات ارزشمند و محتوای مفید
این نکته قطعا دو مرحله ای است. نه تنها باید به مشتریان خود پیشنهادات اختصاصی و ارزشمند بدهید، بلکه این پیشنهادات شما باید متداوم و مرتبط به هم باشند. متوجه منظور ما نشده اید؟ اعضای خبرنامه ی شما باید از پیامک هایی که دریافت می کنند آگاه باشند. اگر همیشه برای مشتریان خود تخفیف ۱۰% ارسال می کنید، هیچ وقت برای آنها پیامک “یکی بخر دو تا ببر” نفرستید. مسلما پس از گذشت چند ماه مشتریان شما به این نوع تخفیف ها عادت کرده اند و انتظار دریافت چنین پیامک هایی را دارند. ارسال نوع دیگری از تخفیف می تواند میزان فروش شما را به طور چشمگیری کاهش دهد.
اهمیت رعایت زمانبندی
اگر شما هر چهارشنبه بین ساعات ۱۰ الی ۱۱ صبح، پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید، بهتر است که همین برنامه پیش بروید. اعضای خبرنامه شما می دانند که در چه زمانی منتظر پیامک های شما باشند. این برنامه را با ارسال پیامک هایی در ساعت ۹:۳۰ صبح، به هم نریزید. این کار تنها تاثیری که بر روی کسب و کار شما دارد، لغو عضویت اعضای خبرنامه پیامکی شماست.
در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم که با ثبات و به صورت متداوم بازاریابی پیامکی خود را ادامه دهید تا راحت تر به موفقیت دست یابید.
***
اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی سامانه پیامکی گامبرون به شماره تلفن 09361552701 تماس بگیرید.
                                                                                                                       

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دو نگرانی مهم کسب و کار ها درباره بازاریابی پیامکی

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند