نکات ظریف و مهم درباره کمیپن های تبلیغات پیامکی رستورانها

نکات مهم درباره کمیپن های تبلیغات پیامکی رستورانها
·         در تاریخ ۵ مهر, ۱۳۹۴
به عنوان یک نصیحت کلی به شما می گوییم که تمام کمپین های تبلیغات پیامکی شما باید با هدف مشخص و با صلاحیت بسیار تشکیل شود. همچنین باید همواره پیامک هایی با ارزش بالا به مخاطبان خود ارسال کنید. مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، همیشه برای مشتریان خود پیشنهادهای اختصاصی ارسال نمایید. امروزه بازاریابی پیامکی به یکی از برترین روش های تبلیغاتی برای رستوران ها تبدیل شده است. هنگامی که اولین کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی می کنید، بهتر است نکات زیر را رعایت نمایید. این نکات به طور اختصاصی براری افرادی که در صنابع غذایی مشغول به فعالیت هستند نوشته شده است.
پیش از همه چیز، آیا واقعا به مشتریانتان پیشنهاد می دهید؟
تا جایی که می توانید از ارسال اطلاعیه های عمومی خودداری کنید زیرا این کار هدف و تاثیر گذاری خبرنامه پیامکی شما را زیر سوال می برد. برای مثال، اگر شما می خواهید در آبان ماه رستوران خود را به علت تعمیرات و تغییر دکوراسیون برای مدت کوتاهی تعطیل کنید، پیامک مانند، اس ام اس زیر برای مشتریان خود ارسال کنید:
ما در آبان ماه به علت تعمیرات و تغییران دکور تعطیل خواهیم بود، اما از ابتدای آذر ماه آمادۀ خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدای آذر ماه، به ما سر بزنید و با نشان دادن این پیامک از ۲۰% تخفیف بهره مند شوید.
با این کار نه تنها اطلاعیه خود را برای مشتریانتان ارسال کرده اید، بلکه به آنها پیشنهادی ویژه نیز داده اید.
آیا مشتریان می توانند به سرعت از پیشنهاد شما استقبال نمایند؟
ما همیشه به مشتریان رستوران دار خود پیشنهاد می کنیم که برای پیشنهاد خود روز مشخصی را قائل شوند. هیچگاه در ساعت ۵ بعد از ظهر روز ۵ شنبه برای مشتریان خود پیامک تخفیف روز جمعه را نفرستید. این کار باعث سردرگمی اعضای خبرنامه پیامکی شما خواهد شد و در نتیجه ارسال این پیامک های تبلیغاتی برای شما سودی نخواهد داشت. همیشه سعی کنید پیشنهادهایی به مشتریان خود بدهید تا انها بتوانند در لحظه از آنها استقبال کنند. مطمون باشید این کار نتایج بسیار خوبی برای کسب و کار شما خواهد داشت.
آیا شما برای آیتم محبوبی از منوی خود تخفیف می دهید؟
سعی نکنید که برای آیتم های خاصی تخفیف قائل شوید. برای مثال، به جای اینکه تنها برای پاستا آلفردوی خود تخفیف قائل شوید، برای تمام پاستاهای خود تخفیف بگذارید. هر چه تعداد آیتم های تخفیفی شما بیشتر باشد، شانس اینکه فروش بیشتری داشته باشید بالاتر می رود.
***
اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی سامانه هوشمند گامبرون به شماره تلفن 09361552701تماس بگیرید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند

دو نگرانی مهم کسب و کار ها درباره بازاریابی پیامکی

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند