پنل پیامک انبوه ویژه آژانس ها :

پنل پیامک انبوه ویژه آژانس ها :

با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به کلیه ی اصناف ، امروزه شاهده استفاده از پنل های پیامک انبوه در صنف تاکسی تلفنی نیز می باشیم.
سامانه پیام کوتاه تاکسی تلفنی با بهره گیری از امکانات پنل پیامک  انبوه و ارائه ی خدماتی متمایز رضایت مشتریان را برای این صنف به ارمغان می آورد.
با ثبت نام رایگان در پنل پیامک انبوه شرکت ایده پردازان می توان علاوه بر ارائه ی خدمات به مشتریان خود ، با استفاده از بانک های شماره تلفن سامانه پیام کوتاه که برای این صنف بر اساس شهر و کدپستی و نقشه ی گوگل و به صورت رایگان بر روی پنل قرار داده شده است به تبلیغات صنف خود نیز پرداخت. ارسال بر اساس دکل ایرانسل نیز گزینه ی مناسبی جهت ارسال تبلیغات تاکسی تلفنی به ساکنین و کارکنان آن منطقه نیز می باشد. لازم به ذکر است در پنل پیامکی ایده پردازان بانک های شماره بر اساس اصناف و سن و جنسیت نیز به صورت رایگان قرار دارند اما به دلیل مرتبط نبودن با این صنف ارسال بر اساس این بانک ها پیشنهاد نمی گردد.
شما می توانید بدون هیچ هزینه ایی تمامی اطلاعات مشتریانتان را در دفترچه تلفن پنل پیام کوتاه این سامانه ذخیره و به آسانی به مخاطبانتان پیامک ارسال نمایید. در دفترچه تلفن پنل پیامکی امکان جستجو بر اساس نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه نیز جهت سهولت در جستجو قرار داده شده و شما می توانید با دریافت شماره تلفن همراه کاربر خود که با شما تماس حاصل کرده است به کلیه اطلاعات وی به آسانی دست پیدا نمایید.
با استفاده از ماژول منشی پیامکی می توان کلیه ی مسیر ها را همراه با هزینه ی آنان در سامانه پیام کوتاه ذخیره کرده و مشتریان تنها با ارسال نام منطقه ی مد نظرشان به شماره ی سامانه پیام کوتاه ، از نرخ مسیر مطلع گردند. به طور مثال در منشی پیامکی برای کلمه ی ارسالی سعادت آباد ، پاسخ 12 هزار تومان مشخص شده است و مشتری تنها با ارسال کلمه ی سعادت آباد به خط پنل پیامکی و دریافت پیامکی با متن 12 هزار تومان ، از نرخ مسیر آگاه می گردد.
همچنین می توان جهت جلب رضایت مشتریان زمان حرکت راننده را همراه با نرخ مسیر پس از تماس تلفنی آنان ارسال نمایید.
کلیه خطوط پنل های پیامک انبوه شرکت ایده پردازان امکان دریافت پیامک را دارا بوده و کاربران شما می توانند نظرات و پیشنهادات خود را از این طریق به اطلاع برسانند.
ماژول تبریک تولد و رویدادها  جهت تبریک مناسبت ها به مخاطبین ثبت شده در دفترچه تلفن پنل و ماژول ارسال هوشمند جهت ارسال انبوه پیامک جهت ارائه خدمات متمایز پیشنهاد می گردد.

 از متن فوق می توان نتیجه گرفت که آزانس ها  می توانند با خرید پنل اس ام اس هم با تبلیغات محدوده ایی میزان مشتریان خود را افزایش دهند و هم از ماژول های سامانه پیام استفاده نمایند /


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند

دو نگرانی مهم کسب و کار ها درباره بازاریابی پیامکی

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند