دو نگرانی مهم کسب و کار ها درباره بازاریابی پیامکی

دو نگرانی مهم کسب و کار ها درباره بازاریابی پیامکی
·         در تاریخ ۲۸ شهریور, ۱۳۹۴

بازاریابی پیامکی روش تبلیغاتی بسیار موثر و مقرون به صرفه ای برای تجارت های کوچک است. بازاریابی پیامکی به شما امکان می دهد تا بر اساس هزینه ها و مخارج خود تجارت خود را به طور دقیق گسترش دهید. اما با اینحال، هر صاحب کاری با شنیدن نام پنل اس ام اس از برخی جهات نگران میشود. در این مطلب می خواهیم دو نگرانی مهم صاحبان کسب و کارهای کوچک را برایتان بیان کنیم.
من نحوه عملکرد پنل اس ام اس را نمی دانم، پس نمی توانم از طریق آن کسب درآمد کنم
لازم نیست نگران باشید، سامانه گامبرون مارکت، هزاران مطالب آموزشی را در وبلاگ خود منتشر کرده است و این کار را هر روز مدام ادامه می دهد. تجارت خود را با نکات ساده ای که با شما به اشتراک می گذاریم، گسترش دهید. کافیست که با حوصله کافی مطالب وبلاگ ما را مطالعه کنید.
نمی دانم چرا مشتریان به روش های تبلیغاتی من جواب نمی دهند
درست است، بازاریابی پیامکی برای همه افراد نیست. زمانی که می خواهید روش های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید، پیش از هر چیز نیازهای مشتریانتان را در تصمیم گیری های خود اعمال نمایید. به هیچ وجه از روش تبلیغاتی که در طولانی مدت به نفع شما کار نخواهد کرد استفاده نکنید.
در هر صورت، زمانی که خواستید درباره تاثیر گذاری پیامک بر روی تجارتتان تصمیم گیری کنید، این نکته را به خاطر داشته باشید که ۹۹% از پیامک های ارسالی توسط مخاطبان در مدت ۳ دقیقه خوانده می شوند. زمانی که بازاریابی ایمیلی را با بازاریابی پیامکی می کنیم، مسلما پیامک برندۀ نهایی خواهد بود.
***
اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی سامانه گامبرون مارکت می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی سامانه گامبرون مارکت به شماره تلفن 09361552701 تماس بگیرید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند

نکات ظریف و مهم درباره کمیپن های تبلیغات پیامکی رستورانها