بازاریابی پیامکی ویژه دانشگاه ها ، مدارس ، مهدکودک ها و آموزشگاه ها

امروزه بازاریابی پیامکی مدارس یکی از ارتباطات بسیار قوی و سودمند برای مراکز آموزشی می باشد ، با آمدن پائیز و شروع فصل مدرسه ها لزوم بازاریابی پیامکی مدارس بیشتر به چشم می خورد . در حال حاضر این راه بازاریابی جای خود را در بسیاری از موسسات و مراکز آموزشی باز کرده است .
بازاریابی پیامکی مدارس نه تنها از نظر هزینه ای مناسب می باشد بلکه از نظر زمانی نیز برتری بسیار قوی به سایر تبلیغات دارد .
در گذشته مدارس برای ارتباط برقرار کردن با کار آموزان و دانش آموزان خود و اطلاع رسانی به آنها با موانعی مواجه میشدن اما امروزه با سامانه پیام کوتاه ، مدارس راحت تر و بدون هیچ مشکلی ارتباط برقرار می کنند ، بازاریابی پیامکی مدارس نقش موثری در آموزش و یادگیری دارد . مسلما امروزه افراد به سمت و سوی چیزی می روند که وقت کمتری از آن ها گرفته شود و بتوانند به وظایف و مسئولیت های دیگر خود نیز برسند. پس با استفاده از امکان ارسال پیامک به والدین ،مدارس می تواند خود را از سایر مدارس متمایز کرده و در نتیجه دانش‌آموزان بیشتری را جذب کنند.
همانطور که میدانید امروزه اکثر والدین گوشی موبایل دارند و می‌توانند از طریق آن تمام اطلاعیه‌های مهم مدرسه را دریافت کنند . یک مدرسه با استفاده از سامانه پیام کوتاه می تواند در عرض حتی کمتر از چند ثانیه پیام خود را به تمام مخاطبان ارسال نماید و آنها را از آخرین رویدادها مطلع کند .
البته سامانه پیام کوتاه برای شغل ها و تجارت های مختلف امکانات زیادی را فراهم می کند و شما عزیزان با توجه به نیازها ی خود می توانید از این سامانه بهره های مختلفی داشته باشید ، در این مطلب سعی شده است که امکانات سامانه پیام کوتاه ویژه مدارس را بررسی کنیم ، با استفاده از سامانه پیام کوتاه شما می توانید علاوه برکارهای عادی موارد زیر را اجرا نمایید


موارد استفاده از بازاریابی پیامکی مدارس :

۱دانش آموزانی که تازه وارد مدرسه شدند با محیط آشنا نیستند و غریبه هستند برای آشنایی با محیط و احساس بهتر می توانید یک لینک از محیط مدرسه برای آنها از طریق پیامک ارسال کنید .

۲با بازار یابی پیامکی مدارس می توانند ساعات تشکیل کلاس ها و تغییر ساعت ها را به دانش آموزان اعلام کنند

۳اعلام نتایج آزمونها و امتحانات از طریق سامانه پیامکی مدارس

۴به جای اینکه از طریق نامه از اولیای دانش آموزان دعوت به حضور در جلسات راداشته باشند از طریق پیامک آنها را از این جلسات آگاه کنند ، استفاده از کاغذ باعث ایجاد هزینه بالا بابت چاپ و توزیع میشود


۵تعطیلی مدارس به دلیل حوادث غیرمترقبه و ناخواسته مثلا به دلیل ریزش برف فردا مدرسه تعطیل است

۶دعوت کردن دانش آمزان در مسابقات وقرعه کشی ها

۷تشکیل تیم های ورزشی و یادآوری از طریق پیامک در مورد زمان برگزاری کلاس های ورزشی از طریق سامانه پیامکی مدارس

۸ارسال تبریک تولد دانش آموزان از طریقه ارسال زمان بندی

۹اطلاع رسانی در مورد تغییر ساعات امتحانات

۱۰در صورتی که دانش آموز در یکی از روزهای هفته ، در کلاس درس غیبت غیرموجه داشت ، از طریق پیامک شما قادر خواهید بود  با اولیا در ارتباط باشید و عدم حضور دانش آموز را اعلام کنید ، تا اگر دانش آموز خانه را به قصد مدرسه ترک کرده و به مدرسه نیامده است یا اینکه مشکلی برای آن پیش آمده به خانواده دانش آموز از طرق پیامک اطلاع رسانی شود تا رسیدگی لازم را انجام دهند .

۱۱یاد اوری موعد پرداخت شهریه را به والدین دانش اموزان

۱۲در صورتی که دانش آموزی باعث بی نظمی در مدرسه بشود و این بی نظمی بارها و بارها تکرار شود ، از طریق سامانه پیامکی مدارس می توانید این موضوع را به اولیاء دانش آموز خبرداده و از آنها بخواهید در مدرسه برای بررسی این مشکل حضور پیدا کنند .

۱۳مدارس غیرانتفاعی در زمان های ثبت نام می توانند با سامانه پیام کوتاه، تبلیغات بر اساس سن و جنسیت یا منطقه ای داشته باشند و اولیا را به ثبت نام در مدرسه خود دعوت نمایند .

۱۴با ارسال پیامک مطمئن خواهید بود که دانش آموزان ، اولیاء ، استاد ها و … از آخرین اخبار و وقایع مدرسه  مطلع خواهند بود.

همانطور که می‌بینید، می‌توانند از بازاریابی پیامکی مدارس استفاده‌های بسیار زیادی کنید که در بالا تنها به چند مورد از آنها اشاره کردیم. این سامانه  یک ارتباط بسیار قوی و کم هزینه را برای شما فراهم می کند.

قطعا سامانه پیام کوتاه ابزار بسیار مناسبی برای مدارس خواهد بود و بنا به نیاز مدارس کاربردهای فراوان دیگری هم خواهد داشت ، شما به راحتی می توانید از این سایت سامانه پیام کوتاه خود را فعال نمایید و نسبت به ارسال پیامک اقدام فرمایید .

در صورت نیاز به طراحی سایت مدارس ما گروه گامبرون پیشنهاد می نمائیم


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند

دو نگرانی مهم کسب و کار ها درباره بازاریابی پیامکی

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند