نکات مهم استفاده از سامانه پیام کوتاه در رستوران و کافی شاپ

نکات مهم استفاده از سامانه پیام کوتاه در رستوران و کافی شاپ

ما در گامبرون مارکت عاشق همکاری با کسب و کارهای کوچک هستیم، به خصوص رستوران ها، فست فود ها و کافی شاپ ها. در واقع، همین کسب و کار های کوچک، تعداد بسیار زیادی از مشتریان پنل اس ام اس گامبرون را تشکیل می دهند که هر روزه با ارسال پیامک سعی می کنند مشتریان را به استفاده از سرویس ها و امکاناتشان دعوت کنند تا بتوانند میزان سود حاصل از فروش خود را افزایش دهند.
مطمئناً، فروش بیشتر و بالا بردن سود حاصل از فروش همان چیزی است که همۀ ما می خواهیم، اینطور نیست؟ ارتقا و رشد تجارت، رضایت مشتریان و در نهایت وفاداری به برند، اهداف مشترک تمامی کسب و کارها محسوب می شوند.
خب، حدس بزنید چه می خواهیم به شما بگوئیم؟ سامانه پیام کوتاه گامبرون می تواند به شما در رسیدن به این اهداف تجاریتان کمک کند. اگر می خواهید این سه هدف تجاری خود را محقق کنید، پیشنهاد می کنیم که نکات زیر را با دقت مطالعه نمایید.
به مشتریان وفادار خود جایزه بدهید
آیا می خواهید در کافی شاپ یا رستوران خود قرعه کشی برگزار کنید؟ با ارسال یک پیامک مشتریان خود را از این موضوع با خبر سازید. همچنین، می توانید برای مشتریان وفادار خود امتیاز ویژه ای قائل شوید. با ارسال اس ام اس های ویژه به آنها می توانید کدی را در اختیارشان قرار دهید تا شانس بیشتری در قرعه کشی داشته باشند.
کافیست آنها پیامک دریافتی شما را نشان دهند تا بتوانند در قرعه کشی شما شرکت کنند.
ارسال کدهای کوپن تخفیف
مطمئناً بیشتر مشتریان شما از کوپن های تخفیف پیامکی تان استقبال می کنند. کافیست برای نوشیدنی ها یا برخی از خوراکی هایتان تخفیف ویژه قرار دهید و ببینید که چگونه مشتریان به رستوران یا کافی شاپ شما وارد می شوند.
به مناسبت سال تحصیلی جدید، رستوران ما در هفته اول مهر تمام نوشیدنی های خود را ۴۰% تخفیف به ارائه می دهد. منتظر شما هستیم.
اطلاع رسانی از رویدادها
آیا در رستوران یا کافی شاپ خود موسقی زنده برگزار می کنید؟ آیا برنامه ای برای نمایش نامه خوانی یا استندآپ کمدی دارید؟ با ارسال یک پیامک مشتریان کافه خود را مطلع سازید. مثلاً می توانید پیامکی به شکل زیر ارسال کنید:
اجرای استندآپ کمدی توسط بهترین کمدین های ایران! در کافه ما. چهارشنبه ساعت ۱۸ – منتظر حضورتان هستیم.
اگر صاحب رستوران یا کافی شاپ هستید و می خواهید از سامانه پیامک برای کسب و کار خود استفاده نمایید. پیشنهاد می کنم حتماً مقالات مزایا و کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای رستوران و مزایا سامانه پیام کوتاه برایکافی شاپ را مطالعه نمایید. مطالعه این دو مقاله می تواند دید خوبی نسبت به بازاریابی پیامکی به شما دهد.
***
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی سامانه هوشمند پیامکی گامبرون به شماره تلفن 09361552701تماس بگیرید.

                                                                                                                       

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند

دو نگرانی مهم کسب و کار ها درباره بازاریابی پیامکی

نکاتی که از شکست بازاریابی پیامکی جلوگیری می کند